Svjetlana Ranek Franjul

Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana Ranek Franjul

6

edukacije

2

održani termini

3

polaznici

3

recenzije
ocjena

Što polaznici govore o meni

Darko Mareš

Edukacija koja kroz primjere ali i znanstveno pojašnjenje procesa prvog dojma daje prijedloge kako se na čim bolji način predstaviti klijentima.
Svjetlana uz ogromnu količinu praktičnog znanja na vrlo pristupačan način pojašnjava kako je moguće zadiviti klijenta kroz prvi dojam, ali i kako izbjeći osnovne greške koje svi činimo kad smo, svjesno ili nesvjesno, izloženi predrasudama te kritici.

Iva Tadić

Jako zanimljiva edukacija koja mi je osvijestila i podsjetila što je sve bitno u radu s gostima/klijentima, a što često zaboravimo u svakodnevnom radu. Svjetlana nam je dala neke tips and tricks kako oduševiti svoje klijente koje ću svakako iskoristiti. Posebno mi se sviđalo što je Svjetlana tijekom edukacije koristila zanimljive priče iz svoje bogate karijere u uslužnim djelatnostima.

Iva Tadić

Odlična edukacija za sve koji žele zadovoljne goste koji će im se vraćati! Zanimljivo, primjenjivo i korisno.

Treba uvijek izlaziti iz zone komfora i promjenom svijesti razmišljati kako oduševiti gosta.
Svjetlana Ranek Franjul Iz gostovanja na Eduza Show