Predavanje

Što emocije rade u korisničkom iskustvu i zašto su bitne

Korisničko iskustvo (CX) je rezultat mikro interakcija s brendom ili organizacijom, subjektivno doživljenih od strane korisnika kroz određeni vremenski period.
Osvijestit ćemo ulogu emocija u dizajnu korisničkog iskustva i saznati kojim se alatima i metodama poslužiti kako bi osigurali da to iskustvo bude pozitivno i pamtljivo.

  • Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
Što emocije rade u korisničkom iskustvu i zašto su bitne

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Kakve emocije kreiramo, kakve želimo da one budu i po čemu želimo da nas korisnici pamte – pitanja su koja ne smiju ostati nepostavljena prilikom dizajna korisničkog iskustva.

Koliko zapravo vremena ulažemo u promišljanje o tome kako želimo da naši korisnici i naši zaposlenici 'putuju' kroz naš brend i kako želimo da se osjećaju dok to čine?

Emocije su ono što nas drži povezanim s brendom. One su razlog zašto mu vjerujemo.

Iako za sebe volimo reći da smo svjesna i racionalna bića, više od 90% odluka donosimo na podsvjesnoj razini.


Što ćete naučiti?

  • Važnost emocija u dizajnu korisničkog iskustva
  • Kako nam CX dizajn može pomoći otkriti i zadovoljiti emocionalne potreba korisnika
  • Na što moramo paziti ako želimo 'ostati u srcima' naših korisnika

Sadržajne cjeline

  1. Vrijednost emocija u svijetu biznisa i CX
  2. Subjektivnost CX
  3. Što nam neuroznanost govori
  4. Kako ljudski mozak procesuira iskustva
  5. Raspon emocija i razumijevanje emocionalnih potreba korisnika
  6. Strategije i taktike za dizajn CX koji je više od funkcionalnog

Ciljana publika

  • Vlasnici poduzeća
  • Voditelji upravljanja brendom
  • Manageri i voditelji timova u CS i marketingu
  • CX/UX dizajneri
  • Zaposlenici koji su u direktnom ili indirektnom kontaktu s krajnjim korisnikom


Edukatori

Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
CX konzultant i trener

Konzultant sam za korisničko iskustvo, Design Thinking trener i facilitator. Moje područje djelovanja su kreativnost, inovativnost i transformacija kroz svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. Imam preko dvadeset godina iskustva rada u korporacijama, u nekoliko različitih industrija, gdje sam imala priliku raditi u više sektora – financije, kontroling, projektni management, marketing, služba za korisnike i digitalna transformacija. Danas mi ta iskustva pomažu bolje razumijeti klijente i njihove probleme i ponuditi im konkretna i cjelovita rješenja.

Recenzije

5,0

4

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Nela Kačmarčik – Maduna

Inspirativna i korisna obrada teme jako bitne za svako korisnicko iskustvo. Preporucujem kao uvod za bolje razumijevanje posla, tržišta i uspjeha u korisničkom iskustvu.

Svjetlana Ranek Franjul

Odlično predavanje kao uvod u customer experience koje naglašava veliku ulogu emocija u cijelom procesu.
Mirela je odlično prikazala važnost emocija pri korisničkom iskustvu, važnost CXa i benefite koje donosi dobro dizajniran CX te važnost poznavanja svoje target grupe (korisnika).

Radionica ja bila jako inspirativna i korisna. Izuzetno bitna tema za svaku bransu, jer proizvodi su tu za korisnika tu u emocije jako bitne.

Natali Vlačić