Predavanje

Kako napraviti cjelovitu CX strategiju

Svaka CX aktivnost treba donijeti vrijednost za korisnika, povećati vrijednost brenda i doprinijeti poslovnom uspjehu kompanije. Dobro osmišljena i konzistentno provedena CX strategija osigurat će upravo to.

  • Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
Kako napraviti cjelovitu CX strategiju

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Priča s CX strategijom najčešće se zakomplicira na dijelu gdje ona postane ili na previsokoj razini da bude korisna ili pak postane popis aktivnosti i projekata bez konteksta.

CX strategija mora poslužiti kao putokaz za aktualiziranje, isporuku i mjerenje napretka prema ciljevima poslovanja usmjerenim na korisnika.

Kompanije trebaju CX strategije koje su istovremeno i okrenute prema budućnosti i imaju praktičnu i primjenjivu razinu detalja. 

Što ćete naučiti?

  • Koji su bitni i neizostavni dijelovi dobre CX strategije
  • Kako napraviti CX strategiju i osigurati da je sve pokriveno i da imamo potrebne resurse za provedbu
  • Kako znati da li je CX strategija uspješna
  • Dobiti ideju i inspiraciju kroz nekoliko stvarnih primjera dobro implementiranih CX strategija

Sadržajne cjeline

  1. Tri pitanja na koja CX strategija mora odgovoriti
  2. Sadržaj CX strategije
  3. Što je neophodno za provedbu CX strategije?
  4. Kako definirati i mjeriti uspješnost CX strategije?
  5. Izazovi i zamke u provedbi CX strategije (i kako ih izbjeći)
  6. Savjeti i recentni primjeri dobro implementiranih CX strategija

Ciljana publika

  • Vlasnici i direktori firmi
  • CX Manageri
  • Brand Manageri
  • Produkt Manageri


Edukatori

Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić
CX konzultant i trener

Konzultant sam za korisničko iskustvo, Design Thinking trener i facilitator. Moje područje djelovanja su kreativnost, inovativnost i transformacija kroz svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. Imam preko dvadeset godina iskustva rada u korporacijama, u nekoliko različitih industrija, gdje sam imala priliku raditi u više sektora – financije, kontroling, projektni management, marketing, služba za korisnike i digitalna transformacija. Danas mi ta iskustva pomažu bolje razumijeti klijente i njihove probleme i ponuditi im konkretna i cjelovita rješenja.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?