Radionica

Kako spriječiti odljev kupaca zbog nezadovoljstva uslugom?

Nezadovoljan kupac/gost/klijent može postati lojalan klijent i vaš najbolji ambasador.
Da, baš onaj koji vam je dao primjedbu.
Naručite radionicu za vaš tim i saznajte kako.



  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Kako spriječiti odljev kupaca zbog nezadovoljstva uslugom?

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Istraživanja kažu da će 95% kupaca koji su nezadovoljni pričati o tome drugima. I da će njih 54% o svom nezadovoljstvu pričati više od pet puta.

Ako ste vlasnik tvrtke, to znači da niste izgubili samo jednog nezadovoljnog kupca/gosta/klijenta nego i sve potencijalne koji su dobili usmenu poruku ili su pročitali na portalima za recenzije: "Ne preporučam ih.", "Izbjegavajte to mjesto."

Što vi kao vlasnik ili menadžer tvrtke činite kad se kupac žali? Kako reagiraju i što čine vaši djelatnici u toj situaciji?

(Pre)često se događa da zaposlenici u uslužnim tvrtkama ne reagiraju profesionalno (ili ne reagiraju uopće) kad im kupac/gost/klijent da primjedbu. Imate li podatke koliko je nezadovoljnih kupaca/gostiju/klijenata otišlo od vas i nisu se vratili?

 "If you don't take care of your customers, your competitor will." - Bob Hooey, corporate success trainer.

Nezadovoljstvo kupca ne mora rezultirati gubitkom istog.

Nezadovoljan kupac, gost, klijent (kako god ga/ju zvali ovisno o industriji) može postati vaš najbolji ambasador - onaj koji vas besplatno reklamira i svima priča kako ste super.

Dođite naučiti kako.

Što ćete naučiti?

  • Dobiti ćete prijedloge drugačijeg načina razmišljanja o primjedbama, koje vam ako ih prihvatite, olakšavaju upravljanje primjedbama
  • Naučiti ćete (ili se podsjetiti ako znate ali ste upali u rutinu) korake upravljanja primjedbama
  • Naučiti ćete kako spriječiti instinktivnu neželjenu reakciju kad čujete primjedbu

Sadržajne cjeline

  1. Uvod i primjeri iz iskustva
  2. Mindset - način razmišljanja o primjedbama
  3. Koraci upravljanja primjedbama i vježbe
  4. Kako izbjeći neželjene instiktivne reakcije

Kako bi se osigurala implementacija naučenog, moguće je nakon radionice dogovoriti nastavak suradnje u vidu dodatnog treninga i mentorstva.

Ciljana publika

  • Vlasnici/menadžeri uslužnih tvrtki (i njihovi timovi) koji žele zadržati postojeće kupce/goste/klijente i privući nove odličnim preporukama
  • Vlasnici i menadžeri uslužnih kompanija (i timovi) koji se žele istaknuti po izvrsnoj usluzi
  • Tvrtke kojima je stalo do svojih kupaca/gostiju i žele se istaknuti po profesionalnoj usluzi s emocijom (a ne samo tehnički dobro odrađenom poslu)


Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Tvoja vodičkinja za karijernu jasnoću i razvoj mindseta koji podržava osobne promjene

Pomažem ženama koje se osjećaju zaglavljene u karijeri koja ih više ne ispunjava i koje osjećaju frustraciju, zbog rutina koje im oduzimaju energiju i potiču osjećaj stagnacije. Zajedno pronalazimo jasnoću u tome što zaista žele i razvijamo mindset koji im omogućava da hrabro naprave korak prema karijeri koja ih ispunjava.

Kroz vlastitu iskustvo velike karijerne tranzicije, kao i nekoliko manjih zaokreta u životu, duboko razumijem izazove unutarnjih dilema, preispitivanja i želje za novim početkom.

Kao certificirana NLP trenerica, koristim provjerene alate osobnog razvoja koji pomažu ženama da se povežu sa sobom, prepoznaju svoje vrijednosti i, s obnovljenim samopouzdanjem, krenu prema karijeri koja je usklađena s njihovim istinskim željama i vrijednostima.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?