Radionica

Kako spriječiti odljev kupaca zbog nezadovoljstva uslugom?

Nezadovoljan kupac/gost/klijent može postati lojalan klijent i vaš najbolji ambasador.
Da, baš onaj koji vam je dao primjedbu.
Naručite radionicu za vaš tim i saznajte kako.



  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Kako spriječiti odljev kupaca zbog nezadovoljstva uslugom?

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Istraživanja kažu da će 95% kupaca koji su nezadovoljni pričati o tome drugima. I da će njih 54% o svom nezadovoljstvu pričati više od pet puta.

Ako ste vlasnik tvrtke, to znači da niste izgubili samo jednog nezadovoljnog kupca/gosta/klijenta nego i sve potencijalne koji su dobili usmenu poruku ili su pročitali na portalima za recenzije: "Ne preporučam ih.", "Izbjegavajte to mjesto."

Što vi kao vlasnik ili menadžer tvrtke činite kad se kupac žali? Kako reagiraju i što čine vaši djelatnici u toj situaciji?

(Pre)često se događa da zaposlenici u uslužnim tvrtkama ne reagiraju profesionalno (ili ne reagiraju uopće) kad im kupac/gost/klijent da primjedbu. Imate li podatke koliko je nezadovoljnih kupaca/gostiju/klijenata otišlo od vas i nisu se vratili?

 "If you don't take care of your customers, your competitor will." - Bob Hooey, corporate success trainer.

Nezadovoljstvo kupca ne mora rezultirati gubitkom istog.

Nezadovoljan kupac, gost, klijent (kako god ga/ju zvali ovisno o industriji) može postati vaš najbolji ambasador - onaj koji vas besplatno reklamira i svima priča kako ste super.

Dođite naučiti kako.

Što ćete naučiti?

  • Dobiti ćete prijedloge drugačijeg načina razmišljanja o primjedbama, koje vam ako ih prihvatite, olakšavaju upravljanje primjedbama
  • Naučiti ćete (ili se podsjetiti ako znate ali ste upali u rutinu) korake upravljanja primjedbama
  • Naučiti ćete kako spriječiti instinktivnu neželjenu reakciju kad čujete primjedbu

Sadržajne cjeline

  1. Uvod i primjeri iz iskustva
  2. Mindset - način razmišljanja o primjedbama
  3. Koraci upravljanja primjedbama i vježbe
  4. Kako izbjeći neželjene instiktivne reakcije

Kako bi se osigurala implementacija naučenog, moguće je nakon radionice dogovoriti nastavak suradnje u vidu dodatnog treninga i mentorstva.

Ciljana publika

  • Vlasnici/menadžeri uslužnih tvrtki (i njihovi timovi) koji žele zadržati postojeće kupce/goste/klijente i privući nove odličnim preporukama
  • Vlasnici i menadžeri uslužnih kompanija (i timovi) koji se žele istaknuti po izvrsnoj usluzi
  • Tvrtke kojima je stalo do svojih kupaca/gostiju i žele se istaknuti po profesionalnoj usluzi s emocijom (a ne samo tehnički dobro odrađenom poslu)


Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?