Webinar

Koliko košta prvi dojam?

Naučite kako ostaviti odličan prvi dojam i oduševiti svoje goste ili kupce od prvog trenutka. Ima li prvi dojam cijenu? Saznajte i to.

  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Koliko košta prvi dojam?

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Gost stiže u Vaš objekt i već nakon nekoliko trenutaka ima smrknuto lice i postaje “kompliciran”? Kupac uđe u trgovinu i samo što ste ga pogledali, odmah izađe? Ako Vam se to često događa, možda je vrijeme da poradite na prvom dojmu Vašeg objekta i zaposlenika koji su u direktnom kontaktu s gostima / kupcima.

Što ćete naučiti?

  • Saznati ćete ili osvijestiti što je prvi dojam
  • Čuti ćete što utječe na njegovo formiranje i saznati kako izbjeći neželjeni prvi dojam
  • Zašto ponekad reagiramo prebrzo (prije nego smo promislili što ćemo reći) i kako izbjeći prebrze (nepromišljene) reakcije
  • Osvijestiti ćete posljedice lošeg iskustva gosta / kupca

Sadržajne cjeline

  1. Što je prvi dojam
  2. Faktori koji utječu na njegovo formiranje (i kako izbjeći neželjeni prvi dojam)
  3. Amigdala i njezini utjecaji
  4. Moć lošeg iskustva
  5. Index iritacije

Ciljana publika

  • Vlasnici / menadžeri u uslužnim djelatnostima (hoteli, ugostiteljski objekti, trgovine, privatni iznajmljivači, wellness centri, saloni, frizeri, ...) koji se žele istaknuti fantastičnom uslugom
  • Zaposlenici u uslužnim djelatnostima kojima je stalo do svojih klijenata
  • Svi oni koji su u direktnom kontaktu s kupcima / gostima / klijentima i žele ih oduševiti od prvog momenta
  • Svi koji svoj posao pružanja usluge rade sa strašću i obožavaju vidjeti svoje goste / kupce / klijente sretnima i zadovoljnima

Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Darko Mareš

Edukacija koja kroz primjere ali i znanstveno pojašnjenje procesa prvog dojma daje prijedloge kako se na čim bolji način predstaviti klijentima.
Svjetlana uz ogromnu količinu praktičnog znanja na vrlo pristupačan način pojašnjava kako je moguće zadiviti klijenta kroz prvi dojam, ali i kako izbjeći osnovne greške koje svi činimo kad smo, svjesno ili nesvjesno, izloženi predrasudama te kritici.