O edukaciji
Vlasnici uslužnih tvrtki, mučite se s opisivanjem vaših usluga za web? Ne možete se nikako natjerati da konačno sjednete i napišete najobičniji tekst?
Ovo je društvena online radionica na kojoj radeći na konkretnom vlastitom projektu u maloj grupi praktično učite kako napisati prodajni sadržaj za jednu stranicu weba na kojoj opisujete uslugu koju nudite.
Nema dosadne teorije, nego radite praktično i vježbate na konkretnom vlastitom projektu.
ŠTO PIŠEMO?
Kompletan prodajni tekst za *jednu* uslugu koju nudite, i koju želite kvalitetno predstaviti na vašem sadašnjem ili budućem webu. Nije uključeno pisanje sadržaja ostalih stranica weba tipa "O nama" i "Reference"
ZAŠTO BISTE DOŠLI?
👏 Konačno dovršite taj sadržaj koji stalno odgađate.
👏 Nađite vrijeme za pisanje sadržaja.
👏 Naučite pisati prodajni sadržaj, ili pisati ga bolje.
👏 Dobijte vrijedan feedback od kolega i umrežite se s njima.
👏 Poboljšajte prodajni tekst temeljem moje stručne recenzije.
Što ćete naučiti?
- Kući nosite visoko dovršen prototip jedne uslužne stranice
- Znanje i vještine o tome koje informacije uključiti u opis usluge na webu
- Osnove prodajnog dizajna sadržaja na webu
- Osnove utjecajnog pisanja
- Korištenje jednostavnih alata i radnih bilježnica za samostalan rad
Sadržajne cjeline
Radionica se sastoji od pet cjelina:
- [PREDAVANJE + KVIZ] Predstavljanje teoretskog "3P" okvira za pisanje prodajnog sadržaja i upoznavanje praktičnih alata + kviz (1h)
- [PRAKTIČNA VJEŽBA] Samostalno pišete prodajni sadržaj, koristeći novi 3P okvir (1h)
- [RAD U PAROVIMA] Pružate i dobivate feedback na do sada napisani prodajni sadržaj (1h)
- [PRAKTIČNA VJEŽBA] Implementacija: samostalno gradite vizualni interaktivni prototip stranice weba, koristeći Google Sites (1h)
- [RECENZIJA I DISKUSIJA] Voditeljica uživo recenzira sve radove + diskusija (1h)
BONUS NAKON RADIONICE: U cijenu je uključena i privatna stručna recenzija nakon radionice, u kojoj ćete od voditeljice dobiti pet ili više konkretnih savjeta što i kako još možete unaprijediti.
Ciljana publika
- Vlasnici uslužnih tvrtki
- Zaposleni u uslužnim tvrtkama zaduženi za pisanje sadržaja web stranica
- Svi koji koji još ne znate kako pisati prodajni sadržaj za usluge
- Svi koji nikako ne možete naći vremena za dovršiti sadržaj weba