Radionica

[RADIONICA] Naučite pisati prodajni sadržaj uslužnog weba

Dođite na radionicu s praznim papirom, otiđite s konkretnim napisanim sadržajem! Ne samo da ćete naučiti kako sami možete opisati vaše usluge na webu, nego ćete i dovršiti prvi prijedlog i prototip jedne uslužne stranice weba. Tijekom radionice dobit ćete povratne informacije na vaše pisanje sadržaja od kolega kao i stručnu recenziju od strane voditeljice radionice.

  • Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
[RADIONICA] Naučite pisati prodajni sadržaj uslužnog weba

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Vlasnici uslužnih tvrtki, mučite se s opisivanjem vaših usluga za web? Ne možete se nikako natjerati da konačno sjednete i napišete najobičniji tekst?

Ovo je društvena online radionica na kojoj radeći na konkretnom vlastitom projektu u maloj grupi praktično učite kako napisati prodajni sadržaj za jednu stranicu weba na kojoj opisujete uslugu koju nudite.

Nema dosadne teorije, nego radite praktično i vježbate na konkretnom vlastitom projektu.

ŠTO PIŠEMO?

Kompletan prodajni tekst za *jednu* uslugu koju nudite, i koju želite kvalitetno predstaviti na vašem sadašnjem ili budućem webu. Nije uključeno pisanje sadržaja ostalih stranica weba tipa "O nama" i "Reference"

ZAŠTO BISTE DOŠLI?

👏 Konačno dovršite taj sadržaj koji stalno odgađate.

👏 Nađite vrijeme za pisanje sadržaja.

👏 Naučite pisati prodajni sadržaj, ili pisati ga bolje.

👏 Dobijte vrijedan feedback od kolega i umrežite se s njima.

👏 Poboljšajte prodajni tekst temeljem moje stručne recenzije.

Što ćete naučiti?

  • Kući nosite visoko dovršen prototip jedne uslužne stranice
  • Znanje i vještine o tome koje informacije uključiti u opis usluge na webu
  • Osnove prodajnog dizajna sadržaja na webu
  • Osnove utjecajnog pisanja
  • Korištenje jednostavnih alata i radnih bilježnica za samostalan rad

Sadržajne cjeline

Radionica se sastoji od pet cjelina:

  1. [PREDAVANJE + KVIZ] Predstavljanje teoretskog "3P" okvira za pisanje prodajnog sadržaja i upoznavanje praktičnih alata + kviz (1h)
  2. [PRAKTIČNA VJEŽBA] Samostalno pišete prodajni sadržaj, koristeći novi 3P okvir (1h)
  3. [RAD U PAROVIMA] Pružate i dobivate feedback na do sada napisani prodajni sadržaj (1h)
  4. [PRAKTIČNA VJEŽBA] Implementacija: samostalno gradite vizualni interaktivni prototip stranice weba, koristeći Google Sites (1h)
  5. [RECENZIJA I DISKUSIJA] Voditeljica uživo recenzira sve radove + diskusija (1h)

BONUS NAKON RADIONICE: U cijenu je uključena i privatna stručna recenzija nakon radionice, u kojoj ćete od voditeljice dobiti pet ili više konkretnih savjeta što i kako još možete unaprijediti.

Ciljana publika

  • Vlasnici uslužnih tvrtki
  • Zaposleni u uslužnim tvrtkama zaduženi za pisanje sadržaja web stranica
  • Svi koji koji još ne znate kako pisati prodajni sadržaj za usluge
  • Svi koji nikako ne možete naći vremena za dovršiti sadržaj weba


Edukatori

Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Edukatorica i savjetnica za edukacijski marketing i B2B digitalni marketing

Višnja Željeznjak supokretačica je platforme za poslovne edukacije www.eduza.hr. Pomaže edukatorima da žive od svog znanja tako što im pruža savjetovanje, podršku, znanje i softversku platformu za izgradnju osobnog brenda, promociju i prodaju edukacija. Višnja ima 23+ godine prethodnog iskustva na području B2B digitalnog marketinga i 21+ godinu iskustva u poduzetništvu. Prvih 13 godina poslovanja u tvrtki Logit internet usluge d.o.o. koju je suosnovala, Višnja je provela na poslovima marketinga, prodaje i vođenja projekata razvoja web stranica po mjeri za klijente, kao i savjetovanja za digitalni marketing. Narednih 6 godina Višnja se okreće pružanju usluga savjetovanja za strateški B2B digitalni marketing i copywritinga za B2B web stranice. Sve to iskustvo dovelo je do toga da Višnja od 2020. do danas može svoju bogatu praksu fokusirati na razvoj Eduze te pomoći drugim stručnjacima i edukatorima unaprijediti njihove vlastite edukacijske biznise.

Logit internet usluge d.o.o. logo

Logit internet usluge d.o.o.

Riječka tvrtka osnovana 2002. godine koja se u prošlosti bavila konzaltingom za projektiranje i razvoj poslovnih web stranica i poslovnih aplikacija, a danas je većinski fokusirana na savjetovanje za edukacijski biznis te razvoj Eduze kao platforme za poslovne edukacije.

Recenzije

5,0

6

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

5

recenzija
(korisnika sa komentarom)
martina raškaj

Radionica je bila top! Konkretni primjeri, odmah rad i primjena stečenog znanja te "opipljiv" proizvod kojeg možemo odmah staviti u upotrebu! :)

Sanja Veletanlić

Odlična radionica za sve one koji sami pišu svoj sadržaj. Dobila sam i više od očekivanja (a nisam očekivala malo).

Darko Mareš

Radionica po mojoj mjeri - ne samo da se dosta toga naučilo, naročito o principima novinarskog pristupa pisanju, nego se i radilo pa je rezultat rada primjenjiv u smislu budućih uradaka te odmah spreman za objavu u obliku gotovog vlastitog blogposta.
Uz stručno vođenje te analizu teksta, na licu mjesta su napravljene i korekcije za poboljšanje tako da se dobio uvid i u tu fazu procesa.

Gordana Tatalović

Definitivno najkorisnija radionica na kojoj sam bila. Izvukla je iz mene toliko inspiracije da se još uvijek povremeno vraćam tom prototipu i opisu usluga koji su proizašli iz radionice. 😎

Natali Vlačić

Klara Frančišković

Iako je prošlo skoro godinu dana otkako sam pohađala radionicu, često je se sjetim. Ono što sam tamo naučila koristim i danas. Odlična radionica koja daje jedan drugačiji pogled na sadržaj!