Webinar

Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge

Jeste li znali da povećanje stope zadržavanja postojećih klijenata za 5% povećava profit za 25-95%?

Da bi se gosti vraćali i preporučivali vas drugima, potrebno im je pružiti fantastično i nezaboravno iskustvo o kojemu žele svima pričati (i vama činiti besplatnu reklamu).
Naučite kako!

  • Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

Ova edukacija je dio serije: Naučite osoblje vašeg hotela ili ugostiteljskog objekta kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više)

  1. Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Uslužni način razmišljanja
  2. Pripremite se za sezonu: Naučite vaše osoblje kako se bolje brinuti za goste (i zaraditi više) - Kvaliteta usluge

O edukaciji

Kvaliteta usluge je sve važnija. Pri tome se ne misli isključivo na kvalitetu samog proizvoda (ili usluge) nego na cjelokupno iskustvo koje pružamo gostima.

U istraživanju "State of the connected customer" (Salesforce) 85% poslovnih i 79% privatnih klijenata se složilo s tvrdnjom: "Iskustvo koje tvrtka pruža je jednako važno kao i njezini proizvodi i usluge."

Dok se 67% poslovnih i 54% privatnih klijenata složilo s tvrdnjom: "Očekujem od kompanija da predvide moje potrebe."

Hotelskim i ugostiteljskim jezikom to znači da nije samo do dizajna interijera, brendiranih šampona i sapuna u kupaonici, ukusne hrane, lijepe i čiste sobe ili odlične masaže u wellnessu.

Sve je to odlično i potrebno i kvaliteta proizvoda mora postojati. No, mislite li da će se gost vratiti kod vas ako ste sve to imali, ali:

  • je vaš konobar gosta poslužio bez emocija, samo "tehnički"
  • vaše osoblje je samo odrađivalo ono što mora bez iskrene pažnje posvećene gostima
  • vaše osoblje se nije potrudilo (ili ne zna da bi na to trebali obraćati pažnju) prepoznati situacije kad su mogli gostima pružiti trenutke oduševljenja
  • u vašoj tvrtki (hotelu, ugostiteljskom objektu) "above and beyond" je samo fraza koju ste negdje čuli ili pročitali, ali se ne primjenjuje. Ili se to očekuje samo od zaposlenika u direktnom kontaktu s gostima s time da bi oni sami trebali shvatiti da je u hospitality industriji taj stav iznimno važan.

Na ovoj interaktivnoj edukaciji saznati ćete na što je važno obratiti pažnju kako bi cijeli tim bio svjestan važnosti cjelokupne kvalitete usluge kao i sugestije kako ih više angažirati i osvijestiti o tome.

Što ćete naučiti?

  • Što sve podrazumijeva kvalitetna usluga
  • Što su trenutci istine i kakvi sve mogu biti
  • Sugestije kako podići svjesnost o važnosti kvalitetne usluge kod zaposlenika
  • Kako izbjeći neželjenu reakciju zaposlenika prema gostu koji ima primjedbu
  • Zanimljive informacije o ljubaznosti

Sadržajne cjeline

  1. Uvod o kvaliteti usluge i što se sve više traži da bi usluga bila kvalitetna
  2. Trenutci istine: što su i kakvi mogu biti?
  3. Elementi odlične usluge
  4. Tim kao osnova kvalitetne usluge
  5. Zanimljive informacije o ljubaznosti

Ciljana publika

  • Vlasnici i menadžeri hotela i ugostiteljskih objekata koji se žele istaknuti od konkurencije odličnom kvalitetom usluge I povećati prihode
  • HR menadžeri u hotelima i hotelskim kućama koji su svjesni nedostatka kvalitete i profesionalnosti kod radne snage u segmentu odnosa prema gostima, te su u potrazi za rješenjima
  • Voditelji timova i odjela unutar hotela i ugostiteljskih objekata koji žele da baš njihov odjel ima odlične recenzije gostiju i povećane rezultate prodaje


Edukatori

Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana Ranek Franjul
Savjetnica za kulturu uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima. Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata. Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Service mindset logo

Service mindset

Savjetovanje i edukacije o kulturi uslužnosti i poboljšanje kvalitete usluge

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Iva Tadić

Jako zanimljiva edukacija koja mi je osvijestila i podsjetila što je sve bitno u radu s gostima/klijentima, a što često zaboravimo u svakodnevnom radu. Svjetlana nam je dala neke tips and tricks kako oduševiti svoje klijente koje ću svakako iskoristiti. Posebno mi se sviđalo što je Svjetlana tijekom edukacije koristila zanimljive priče iz svoje bogate karijere u uslužnim djelatnostima.