1 na 1 radionica

Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo

Želite ulagati u korisničko iskustvo (Customer Experience, CX) i odgovara vam više osobni pristup i intenzivan rad u izradi Customer Experience projekta za vaše poslovanje? Upišite ovu privatnu radionicu i naučite kako ulagati u korisničko iskustvo na ispravan način.

  • Klara Frančišković
Klara Frančišković
Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Želite vašim korisnicima pružiti nezaboravno korisničko iskustvo, to jest novu i drukčiju vrijednost? Ne znate kako ulagati u korisničko iskustvo na ispravan način?

Ova radionica prilika je da se pod vodstvom stručnjakinje za korisničko iskustvo stavite u cipele vašeg kupca. Zajednički ćemo kreirati mogućnosti i ideje koje će vam pomoći da se približite svojim novim i postojećim klijentima.

Što ćete naučiti?

  • U što se isplati investirati kad je u pitanju korisničko iskustvo
  • Kako sami izraditi mapu korisničkog iskustva
  • Kako prilagoditi ton komunikacije vašim korisnicima
  • Kako gledati i razmišljati iz cipela vaših vlastitih korisnika
  • Otkrit ćete CX svijet iz drukčije perspektive – one koja vas ističe iz mase

Sadržajne cjeline

  1. [INTRO POZIV] Upoznajemo se na online pozivu u trajanju od 45 minuta i zakazujemo termine radionice
  2. [ANALIZA POSLOVANJA] Pregledavamo vašu kompletnu ponudu, web stranice, društvene mreže i procese komunikacije s kupcima radi identificiranja mjesta i načina za poboljšanje
  3. [ANALIZA OBRAZACA] Analiziramo obrasce (upitnike, feedback forme) te komentare korisnika te vas upućujemo kako odgovoriti na njih; izrađujemo šprance maila/odgovora koji se šalju korisnicima
  4. [PRAKTIČAN RAD] Kroz 7 online poziva fokusiramo se na izgradnju korisničkog iskustva prema vašoj djelatnosti
  5. [IZRADA PROJEKTA] Izrađujemo cjelokupan Customer Experience projekt kreiran po vašim potrebama i željama

Nakon izrade projekta dobivate podršku u periodu od 30 dana od završetka radionice.
Možete se javiti za sva pitanja, nedoumice ili ideje koje vam se tada pojave.

Tempo se određuje prema vašim mogućnostima.
Termine dogovaramo ovisno o vašim i mojim slobodnim terminima (jutarnji ili večernji).

Ciljana publika

  • Vlasnici i direktori mikro i malih poduzeća koja nude proizvode ili usluge

Od vas se očekuje: prisustvo na zakazanim terminima, spremnost na učenje, aktivno sudjelovanje u zadacima i otvorenost u komunikaciji (ne sramite se pitati sve što vas zanima).

Edukatori

Klara Frančišković
Klara Frančišković
Virtual assistant | Customer experience consultant

Konzultantica za Customer experience, pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a meni prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?