Radionica

Korisničko iskustvo: uvod u uspješnije poslovanje

Netko vam je spomenuo da se ulaganje u korisničko iskustvo isplati? Taj netko bio je u pravu!
No, krenite malim koracima.
Ova online radionica uči vas kako izgraditi lojalan odnos s klijentima.
Na kraju radionice imat ćete gotovu mapu korisničkog puta koja će vam pokazati kako razmišljati na način na koji vaši klijenti razmišljaju, izabrat ćete najbolji način prikupljanja povratnih informacija od klijenata i, finalno, naučiti kako komunicirati s klijentima i reagirati na pritužbe.

  • Klara Frančišković
Klara Frančišković
Korisničko iskustvo: uvod u uspješnije poslovanje

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Imate osjećaj da ste poduzeli sve korake kako bi se vaši kupci/klijenti osjećali u potpunosti zadovoljno, ali vam nešto izmiče? ➡️ Možda se prvo trebate staviti u cipele vaših korisnika, kroz alat koji zovemo mapa korisničkog puta (customer journey map) i koju ćete izraditi tijekom ove radionice.

Ne znate koji je najbolji način za prikupiti povratne informacije od vaših korisnika? ➡️ Možda prvo morate naučiti koji su vam sve alati na raspolaganju i koji su idealni baš za vaše poslovanje.

Jeste li već pronašli ton komunikacije kojim komunicirati na mrežama sa svojim klijentima? ➡️ Možda prvo trebate osvijestiti da se poslovna komunikacija aktivno uči. Komunikacija nisu samo komentari na društvenim mrežama. I dalje mnogi klijenti vole telefonske pozive, email komunikaciju ili sastanke uživo.

Što ćete naučiti?

  • Saznajte koje mogućnosti i ideje u ophođenju s klijentima još niste iskoristili, a pomažu u izgradnji poslovanja i korisničkog iskustva
  • Doznajte kako povratne informacije na najbolji način iskoristiti u izgradnji svog poslovanja
  • Naučite kako i zašto izbjeći kriznu komunikaciju na društvenim mrežama

Sadržajne cjeline

Dobivate alate odmah spremne za korištenje:
🛠️ zgotovljena mapa korisničkog puta ,
🛠️ obrasci za prikupljanje povratnih informacija.

  1. 👩‍🏫 [INTERAKTIVNA RADIONICA 1. TJEDAN] Kreirajmo mapu korisničkog puta
  2. Upoznavanje s pojmovima i fazama Customer journey mape, tj. korisničkog puta - potpunog iskustva koje kupac ima s vama
  3. Izrada customer journey mape: kako izgleda interakcija koju kupac ima kroz sve kanale, uređaje i dodirne točke u svim fazama životnog ciklusa (od svijesti do lojalnosti)
  4. Analiza korisničkog puta nakon izrade
  5. 👩‍🏫 [RADIONICA 2. TJEDAN] Kako prikupiti povratne informacije od naših korisnika?
  6. Upoznajte na koje sve načine možete prikupiti povratne informacije svojih korisnika ( sadašnjih i budućih)
  7. Kreiramo obrazac za povratne informacije (feedback form) i učimo koja pitanja uključiti
  8. Koji alat izabrati za slanje feedback forme? Na kraju ove cjeline dobivate feedback formu koju ćete moći odmah poslati svojim klijentima (i pritom poštovati GDPR pravila)
  9. 👩‍🏫 [RADIONICA 3. TJEDAN] Komunikacija s korisnicima i rješavanje pritužbi
  10. Razlika između usmene i pismene komunikacije
  11. Ton komunikacije - prilagodite ga svom poslovanju
  12. Podrška klijentima (Customer support)
  13. Kako odgovoriti na pohvalu i pritužbu
  14. Što kada stigne loša recenzija?

🎁 POKLON: e-knjiga “Kako će vam ulaganje u korisničko iskustvo povećati dobit" (PDF format, vrijednost 13,15 EUR / 99 kn). Pročitajte:
- što je korisničko iskustvo i koje su koristi od ulaganja u njega
- kako pružiti samo pozitivno, a izbjeći negativno korisničko iskustvo

✅ UKLJUČENO U CIJENU: besplatno savjetovanje 1 na 1 u trajanju od 30 minuta, 30 dana od od održavanja radionice.

Ciljana publika

  • samozaposleni,mikro ili mala poduzeća koja nude proizvode ili usluge
  • poduzeća koja svoju uslugu žele staviti na novi, viši nivo poslovanja
  • poduzeća koja o klijentima ne razmišljaju samo kao o financijskoj dobiti koju donose, već im žele pružiti iskustvo koje će pratiti cijenu proizvoda/usluge


Edukatori

Klara Frančišković
Klara Frančišković
Virtual assistant | Customer experience consultant

Konzultantica za Customer experience, pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a meni prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Recenzije

5,0

3

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Višnja Željeznjak

Došla sam na radionicu čuti konkretne savjete o upravljanju korisničkim komentarima na društvenim mrežama i dobila baš to: konkretni primjeri, diskusija o primjerima u grupi i savjeti stručnjaka s puno godina iskustva u upravljanju korisničkim zahtjevima i prigovorima. Klara, hoćemo još :)

Dobila sam hrpu konkretnih i personaliziranih savjeta kako točno unaprijediti korisničko iskustvo za Eduzu u svakom koraku buyer journeya. Posebno mi je bilo vrijedno što sam dobila sasvim novi pogled na stvari o kojima već i sama razmišljam, ali iz drugog aspekta gledanja kojeg se ja ili nisam sjetila, ili tim aspektima nisam dodijelila dovoljno visoku razinu prioriteta. Sad znam prioritete.

Darko Mareš

Osnovni pojmovi vezani uz korisničko iskustvo predstavljeni na vrlo pristupačan način - nešto što bi svatko, tko barem i malo kroz posao radi s ljudima, morao savladati.
Uz stručno vođenje od strane Klare, čovjek samo ima želju da nakon ovog uvodnog dijela želi saznati i više oko ove široke teme!

Nešto sa čime imam uvijek problem je kako dobiti iskren feedback od klijenata; a kroz ovu je edukaciju demistificirano na vrlo jednostavan način uz praktične savjete koji su primjenjivi odmah.
Nakon što sam upotrijebio predloženo, rezultati nisu izostali za razliku od prethodnih pokušaja - hvala Klara :)

Iako do sad nisam imao iskustva s pritužbama, sad se osjećam spremno čak i u slučaju da se što dogodi (nadam se da ipak neće).
Vrlo teška tema sama po sebi gdje sam ne znaš kako postupiti - no uz savjete od strane stručnjaka na ovu temu kao što je Klara mi je dosta jasnije kako smiriti potencijalno vrlo opasnu (za posao) situaciju.

Kroz konkretni primjer i direktni rad na radionici mi je dosta stvari jasnije nakon prolaska ove radionice. Vrlo intuitivno napravljeno a opet se čovjek inače ne sjeti sam razmišljati na taj način o nečemu što nam je u uslužnim djelatnostima ustvari jedino važno - sami korisnik i način na koji on doživljava taj put kroz našu uslugu. Hepi što sam ovo prošao <3

Svjetlana Ranek Franjul

Odlična radionica nakon koje imate vlastitu customer journey mapu u ruci (ili barem kostur koji možete još razrađivati).Vidi se da Klara ima puno iskustva u tom području i odlično nam je pojašnjavala na primjerima iz prakse.Preporučila bi radionicu za svakog poduzetnika bilo koje veličine firme.

Jako zanimljiva i korisna radionica: primjeri iz prakse, praktični dio gdje smo se i sami okušali u odgovaranju nezadovoljnim klijentima i odmah dobili povratnu informaciju i savjet kako smo mogli bolje. Vidi se da je Klara stručnjak u toj temi i da joj je stvarno stalo da polaznici dobiju vrijednost i znanje koje mogu odmah koristiti u svom poslu.


Radionica je odlična, zanimljiva i informativna! Klara je stručnjak u tom području te je na naša pitanja odgovarala kompetentno, stručno i mogla pojasniti s primjerima iz vlastitog iskustva iz svoje dugogodišnje karijere.

Edukacija je informativna te na odličan način naglašava i pojašnjava zašto firme trebaju ulagati u korisničko iskustvo i zašto je ono važno. Odličan početak učenja o korisničkom iskustvu od stručnjakinje s iskustvom u tom području.