Predavanje

[1 na 1 RADIONICA] Analiza vašeg webshopa i audit Google Ads kampanja

Imate webshop i niste zadovoljni s prodajom? Potrošili ste novce na Google Ads kampanje koje nisu donijele rezultate? Ova radionica je osmišljena upravo za vas. U prvom dijelu ćemo analizirati vaš webshop s naglaskom na ponudu, izgled i povećanje prodaje. U drugom dijelu ćemo provesti audit vaših postojećih Google Ads kampanja i dati vam konkretne prijedloge za poboljšanje. Ako do sada niste koristili Google Ads, predložit ćemo strategiju oglašavanja prilagođenu vašim potrebama.

  • Vice Božić
  • Tanja Šincek
Vice Božić, Tanja Šincek
[1 na 1 RADIONICA]  Analiza vašeg webshopa i audit Google Ads kampanja

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Uložili ste puno novaca u izradu vašeg web shopa i Google Ads kampanje, ali nažalost željeni rezultati nisu niti približno onome što ste očekivali?

Frustriratni ste lošim pristupom i manjkom proaktivnosti agencija koje ne isporučuju željene rezultate?

Kako vam se čini ideja da vam pomognemo da vam kampanje generiraju više od 50% prodaje od postojećih? Znate li da loše postavljene kampanje mogu utjecati na slabiji performans i rezultat web shopa?

Upravo zato mi vam želimo pomoći jer smatramo da jedno bez drugoga ne može. Za uspješnost Google Ads kampanja je vrlo važno da prvo napravite analizu web shopa. Isto tako ako želite web shop koji će ostvariti rast uz pomoć Google Ads kampanja, vrlo je važan korak napraviti dobar audit. 

Tijekom ove konzultantske radionice u koju će se zajedno uključiti Vice i Tanja moći ćete:

  • odlučiti što je najbolje za vas i vaš web shop po pitanju funkcionalnosti i izgleda
  • lakše donijeti odluke vezane uz definiranje budžeta za Google Ads oglašavanje
  • dobiti konkretne i nedvosmislene odgovore na sva vaša pitanja vezana uz web shop i Google Ads kampanje

Kako možete znati da vaš web shop treba pomoć jer vaše marketing kampanje ne donose željene rezultate:

  • pad konverzije i posjećenosti bez obzira na vaše povećanje budgeta za oglašavanje
  • neprofitabilne kampanje
  • puno nezavršenih kupnji i brzi odlasci sa web shopa

Zašto vam treba ova analiza i radionica?

Izvještaj o uspješnosti kampanja ali i same analize web shopa dati će vam sve odgovore na vaša pitanja i izazove koje imate, no i one koje vi ne vidite ali ih vide vaši posjetitelji. Implementacijom svih smjernica iz izvještaja biti ćete spremni za poboljšanje rezultata Google Ads kampanja. Uz to ćete poboljšati i samo korisničko iskustvo na web shopu koje uvelike utječe na posjećenost i prodaju.

Što ćete naučiti?

  • Koje su to slabe točke web shopa koje ubijaju konverziju
  • Kako napraviti ODMAH optimizaciju web shopa uz minimalna ulaganja
  • Kako izbjeći najčešće greške koje online trgovci rade s Google Ads kampanjama
  • Kako maksimizirati prodajni efekt Google Ads kampanja i analizirati uspješnost pomoću Google Analyticsa

Sadržajne cjeline

Kako teče suradnja uz naše stručno vodstvo:

  1. Discovery: analiza i definiranje ciljeva web shopa i Google Ads kampanja
  2. Izvještaji: izrada izvještaja uz preporuke poboljšanja za web shop i Google Ads kampanje
  3. Implementacija: implementacija preporuka - samostalno ili u dogovoru s nama
  4. Mjerenje: praćenje uspješnosti odrađenih aktivnosti

Ciljana publika

  • Vlasnici web shopova
  • Poduzetnici koji tek kreću u online poslovanje
  • Svi kojima treba analiza web shopa
  • Svi koji žele unaprijediti svoje Google Ads kampanje


Edukatori

Vice Božić
Vice Božić
Savjetnik i edukator za Google Ads oglašavanje

Vice je certificirani stručnjak za Google Ads i Google Analytics te jedan od vodećih regionalnih stručnjaka za digitalni marketing sa 20 godina iskustva u industriji. Osnivač je i direktor digitalne agencije GOADS među čije klijente se ubrajaju Schneider Electric, Syngenta, HP, Agrivi, Agency04, Poliklinika Milojević, Culmena i mnogi drugi. Prije pokretanja vlastite agencije vodio je digitalni marketing Vipneta (današnji A1), čemu je prethodilo 10 godina iskustva rada u najvećim kreativnim i medijskim agencijama u Zagrebu. Osim vođenja agencije, svoje znanje i iskustvo voli dijeliti na poslovnim učilištima, fakultetima i regionalnim konferencijama na kojima je redovito ocijenjivan kao jedan od najboljih predavača. Diplomirao je marketing, društvene medije i odnose s javnošću na DOBA Fakultetu.

GoAds d.o.o. logo

GoAds d.o.o.

Tanja Šincek
Tanja Šincek
Savjetnica za eCommerce poslovanje i digitalni marketing

Nakon 10 godina iskustva u eCommerce okruženju, pomogla sam brojnim tvrtkama da ostvare svoje poslovne ciljeve i otključaju digitalnu budućnost. Pokrenula sam preko 200+ B2B i B2C projekata, 100+ digitalnih strategija i mentorirala sam mnoge poduzetnike u kreiranju i razvoju online poslovanja. Kroz svoje mentorstvo i predavanja, prenosim svoje znanje i iskustvo o eCommerce poslovanju, digitalnom marketingu i razvoju online businessa. Vjerujem da je svaka web trgovina ili online projekt jedinstven, ali da postoje univerzalni obrasci i principi koji se mogu koristiti za postizanje uspjeha i to je upravo ono što ću vas naučiti. Suradnjom sa mnom možete steći niz vrijednih vještina i iskustava u online poslovanju. Naučit ćete uspostaviti i održavati profitabilnu web trgovinu, optimizirati svoje online poslovanje i uštedjeti novac. Bilo da se borite za unaprjeđenjem prodajnih rezultata, želite postaviti čvrste temelje svom biznisu ili težite izgradnji snažne online prisutnosti, ja sam tu da vam pružim stručnu podršku.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?