Eduza blog / 23.06.2022.

Edukatori, radite na izgradnji svog osobnog brenda? Pišite za Eduzu!

Ako ste nov i tržištu nepoznat edukator, može vam se dogoditi da će vam u početku biti teško prodati vaše prve edukacije. Trebate prvo izgraditi svoj osobni brend!

Bez obzira na vašu stručnost, godine radnog ili životnog iskustva, popularnost teme koju podučavate, prisutnost, vidljivost i prepoznatljivost najčešće su preduvjeti za uspješno lansiranje vaše karijere kao edukatora.

(Ako želite naučiti kako graditi osobni brend edukatora, pogledajte 1. epizodu Eduza Showa.)

Postanite naš gostujući autor i gradite svoj osobni brend pomoću Eduze

Nenad Kostić: Ovo mi je bilo jedno od najljepšoh iskustava što se tiče pisanja bloga

Čim primijetimo da edukatori negdje ili s nečime imaju problem, tu ćemo ubaciti Eduzu kao dio rješenja 🙂

Još nismo jako velika platforma s ogromnim prometom, ali rastemo i dobivamo promet s Googlea, pogotovo za name searches! Zato vam nudimo da postanete gostujući autor tekstova na Eduzi. To će polaznicima pomoći da vas pronađu kad guglaju vaše ime i prezime. Kad vas istražuju, želite da vas polaznici vide na što više reputabilnih web stranica po kojima objavljujete zanimljive poslovne ideje. Eduza može biti jedan od tih reputabilnih webova.

Recimo, kada potencijalni polaznik gugla našu edukatoricu Klaru Frančišković njenim imenom i prezimenom, na 1. stranici rezultata pretraživanja naći će blog post naziva “Kako oduševiti polaznike edukacija” sa sažetkom Klarinog gostovanja u našem live video podcastu Eduza Show. Gostovanje u podcastu automatski je signal da voditelj podcasta vjeruje svom gostu, a isti efekt događa se i kad vlasnik web medija dopusti gostujućim autorima da objavljuju svoje tekstove.

Primjer gostujućih postova i gostujućih autora

Dino Benedetti je napisao članak o kvalitetnom vođenju bilješki za vrijeme edukacije.

Darko Mareš je napisao članak o tome kako dobar poslovni portret stvara povjerenje u edukatora.

Nenad Kostić je pisao o studijama slučaja korištenja HubSpot CRM-a za edukatore.

Svi su korisnici Eduze i imaju izlistane edukacije na Eduzi.

Eduza aktivno pomaže svakom autoru pri uređivanju članka da bi članci bili jasni, fokusirani, visoko kvalitetni i orijentirani prema potrebama čitatelja. To znači da provodimo aktivnu uređivačku politiku nad svakim predloženim tekstom i itekako pazimo na kvalitetu teksta.

Kome se obraća Eduza, tj. tko će biti moja ciljana publika?

Putem Eduze možete komunicirati s dvije glavne skupine naše publike:

  1. Poslovni edukatori
  2. Polaznici poslovnih edukacija (bilo poduzetnici, bilo zaposlenici)

Mogu li pisati ako (još) nemam edukaciju?

Naravno da možete, tako dugo dok su vaše teme zanimljive našoj ciljanoj publici.

Čak i ako ne namjeravate postati edukator, a vaše teme su potencijalno zanimljive za Eduzu, javite nam se s prijedlogom tema.

O čemu biste mogli pisati?

Primjeri nekih tema koje biste mogli prilagoditi vašoj specifičnoj situaciji:

  • Zašto je važno da polaznici steknu baš te vještine koje vi podučavate?
  • Kako te vještine polaznici mogu pretvoriti u nešto konkretno i opipljivo za njihovo poslovanje ili karijeru?
  • Savjeti i trikovi vezani uz temu koju podučavate
  • Savjeti za bolje učenje, pamćenje i primjenu novih znanja i vještina
  • Alati koje koristite

Zanimaju nas prevenstveno edukativni i informativni tekstovi (iako nećemo reći ne dobrim zabavnim sadržajima ili drugim formatima). Bilo što korisno, čime možete pomoći edukatorima i/ili polaznicima i učiniti njihov život i poslovanje boljim, dobro je došla tema!

Gdje će vaši tekstovi biti objavljeni?

Eduzini postojeći kanali

Eduza u ovom trenutku ima sljedeće kanale putem kojih možemo i objavljivati, i promovirati vaše tekstove:

  • blog
  • live video podcast Eduza Show (ako se prijavite da budete gost u Eduza Showu)
  • email newsletter
  • Linkedin newsletter (tko ne zna, Linkedin ima posebnu vrstu sadržaja koja se distribuira putem Linkedina, a koja se zove newsletter iako se ne distribuira emailom!)
  • Naši društveni kanali (linkovi su u footeru ovog weba): Linkedin, Facebook stranica, Facebook grupa, Instagram, Youtube

Partnerski mediji

Osim Eduzine vlastite digitalne imovine, sklopili smo i partnerstvo s drugim medijima kao što je digitalni poslovno-edukativni časopis Office Centar kod kojih imamo otvorena vrata za plasiranje našeg sadržaja. Radit ćemo na sklapanju novih sadržajnih partnerstava da bismo osigurali još bolju distribuciju najboljih tekstova objavljenih na Eduzi.

Eduzina stranica u 1. broju digitalnog časopisa Office Centar

(Evo kako izgleda Eduzina stranica u 1. broju časopisa Office Centar. I vaša edukacija se može naći ovdje ako je izlistate na Eduzi.)

Eduzini budući kanali u nastajanju

Dodatno radimo na novim sadržajnim formatima koje želimo pokrenuti 2022. godine, pa ćemo vašem sadržaju dati dodatnu naknadnu distribuciju:

  • live audio show na Linkedinu: potpuno novi format koji se pojavio sredinom srpnja 2022. i koji omogućuje live streaming audio događaja putem Linkedina. Kao Twitter Spaces ili Clubhouse, ali na Linkedinu! Mi video live streameri već smo održali prvi eksperimentalni Linkedin Audio i jako nam se svidjelo.

  • audio podcast: planiramo ispričati naše najbolje tekstove s bloga u audio formatu da bismo zahvatili publiku koja preferira dobivati sadržaj putem audio formata

Javite nam se

Kontaktirajte nas i predložite teme koje vas najviše iznutra grebu da ih napišete 😃

Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Edukatorica i savjetnica za edukacijski marketing i B2B digitalni marketing
Višnja je pokretačica Eduze, platforme za pronalaženje i plasiranje poslovnih edukacija na kojoj čitate ovaj članak. 21+ godina iskustva na području digitalnog marketinga i prodaje stekla je radeći na stotinama projekata razvoja web stranica u okviru svoje tvrtke Logit internet usluge d.o.o.
5,0

Stručnjaci, želite nuditi edukacije i tako živjeti od svog znanja?

Eduza je platforma koja vam pomaže izgraditi vaš osobni brend kao stručnjaka i edukatora te promovirati vas i vaše edukacije. Prijavite nam vaše edukacije i mi ćemo ih uvrstiti u Eduzin katalog poslovnih edukacija.