7
edukacijeSvjetlana Ranek Franjul
Tvoja vodičkinja za karijernu jasnoću i razvoj mindseta koji podržava osobne promjenePomažem ženama koje se osjećaju zaglavljene u karijeri koja ih više ne ispunjava i koje osjećaju frustraciju, zbog rutina koje im oduzimaju energiju i potiču osjećaj stagnacije. Zajedno pronalazimo jasnoću u tome što zaista žele i razvijamo mindset koji im omogućava da hrabro naprave korak prema karijeri koja ih ispunjava. Kroz vlastitu iskustvo velike karijerne tranzicije, kao i nekoliko manjih zaokreta u životu, duboko razumijem izazove unutarnjih dilema, preispitivanja i želje za novim početkom. Kao certificirana NLP trenerica, koristim provjerene alate osobnog razvoja koji pomažu ženama da se povežu sa sobom, prepoznaju svoje vrijednosti i, s obnovljenim samopouzdanjem, krenu prema karijeri koja je usklađena s njihovim istinskim željama i vrijednostima.

Svjetlana Franjul Transformations
Tvoja vodičkinja za karijernu jasnoću i razvoj mindseta koji podržava osobne promjene

5
održani termini8
polaznici4
recenzijeTeme
Edukacije
Tri koraka do jasnoće u karijeri - kad znaš da ovako više ne ide
-
15.05.2025. 18:00
-
Online
-
BESPLATNO
Što polaznici govore o meni

Edukacija koja kroz primjere ali i znanstveno pojašnjenje procesa prvog dojma daje prijedloge kako se na čim bolji način predstaviti klijentima.
Svjetlana uz ogromnu količinu praktičnog znanja na vrlo pristupačan način pojašnjava kako je moguće zadiviti klijenta kroz prvi dojam, ali i kako izbjeći osnovne greške koje svi činimo kad smo, svjesno ili nesvjesno, izloženi predrasudama te kritici.

Odlična edukacija za sve koji žele zadovoljne goste koji će im se vraćati! Zanimljivo, primjenjivo i korisno.

Jako zanimljiva edukacija koja mi je osvijestila i podsjetila što je sve bitno u radu s gostima/klijentima, a što često zaboravimo u svakodnevnom radu. Svjetlana nam je dala neke tips and tricks kako oduševiti svoje klijente koje ću svakako iskoristiti. Posebno mi se sviđalo što je Svjetlana tijekom edukacije koristila zanimljive priče iz svoje bogate karijere u uslužnim djelatnostima.
Treba uvijek izlaziti iz zone komfora i promjenom svijesti razmišljati kako oduševiti gosta.
